فهرست

برگزاری نشست با مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در راستای انتقال تجربیات بین‌المللی سازی

به گزارش روابط عمومی پردیس خودگردان ، آقای دکتر فریدونی، مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در آغاز این نشست که چهار شنبه 5 اسفند لغایت 6 اسفند 1401 در محل دانشگاه علوم پزشکی بابل برپا شد، به فعالیت های این دانشگاه در حوزه بین الماللی سازی با پذیرش بیش از 400 دانشجوی خارجی  اشاره کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاست وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی مبنی بر حرکت دانشگاه‌ها در مسیر بین‌المللی سازی، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از سال 1396 نسبت به تشکیل دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی زیر نظر رئیس دانشگاه اقدام کرده است.

رییس پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بابل هدف اصلی از  برگزاری این نشست را آشنایی با تجربیات دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در خصوص پذیرش دانشجویان خارجی و اخذ گواهی اعتبار بخشی بین‌المللی عنوان کرد.

همچنین معاونت محترم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کردند  تفکر بین‌المللی سازی در این دانشگاه با راه اندازی پردیس بین‌الملل در سال 1392 آغاز شد که با جذب دانشجویان بین المللی و در نتیجه افزایش تعاملات پژوهشی و علمی بین ایران و کشور های همسایه تکامل خواهد یافت.

دکتر عارفه بابازاده  در پایان این نشست، اظهار داشت که با  همکاری نزدیک طرفین و استفاده هر چه بیشتر از تجربیات بین‌المللی سازی دانشگاه ارومیه، دانشگاه علوم پزشکی بابل کارهای عملیاتی را در آینده نزدیک در راستای جذب دانشجویان خارجی بردارد.

روابط عمومی پردیس خودگردان دانشگاه