فهرست

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری پردیس خودگردان سال تحصیلی 1400_ اطلاعیه شماره 1

ضمن تبریک قبولی عزیزان در پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بابل،  کلیه دانشجویان الزاماً بایستی از تاریخ 1400/7/7 لغایت 1400/7/19 ثبت نام اینترنتی انجام دهند.

ثبت نام دانشجویان جدید الورود اعم از بومی و غیر بومی فعلا بصورت غیر حضوری انجام می گیرد.

عدم ثبت نام اینترنتی دانشجویان در موعد مقرر به منزله انصراف می باشد.

زمان ارسال اصل مدارک متعاقباً اعلام می گردد.

 

ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدید الورود

 

نحوه ثبت نام: با مراجعه به سامانه مدیریت آموزش

////مدارک اسکن شده  باید کاملاً دقیق، واضح و خوانا باشند                     ---http://hamava.mubabol.ac.ir /

اطلاعات بصورت دقیق تکمیل گردد، مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده بر عهده شخص دانشجو می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی

1-  اصل و کپی فیش بانکی واریزی شهریه بابت 2 ترم تحصیلی  به مبلغ:

- رشته  پزشکی :  189،601،000  ( یکصد و هشتاد و نه میلیون و ششصد و یک هزار ریال )

- رشته دندانپزشکی : 176،000،000 ( یکصد و هفتاد و شش میلیون ریال )

- رشته فیزیوتراپی و پرستاری : 105،380،000  ( صدو پنج میلیون و سیصد و هشتاد هزار ریال )

به شماره حساب 2178455044008 (شماره شبا IR 450170000002178455044008 ) نزد بانک ملی ایران ، به نام شعبه پردیس خودگردان(بین الملل) دانشگاه علوم پزشکی بابل

نکته 1 : مبالغ فوق برای دو نیمسال تحصیلی می باشد .

نکته2: مبلغ دریافتی بابت شهریه علی الحساب بوده و هرگونه افزایش و کاهش میزان شهریه طبق مصوبات هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی بابل و هیئت امنا متعاقبا اعلام شده و اعمال میگردد.

نکته 3 : پردیس خودگردان هیچ گونه تعهدی در قبال خوابگاه دانشجویی ندارد .

  تذکر : با اسکن و ارائه معرفی نامه کتبی از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابل برای دانشجویان فرزندان شاهد، آزادگان و جانبازان بالای %25 درصد ، مبالغ فوق بصورت 50%علی الحساب واریز شود ( لازم به ذکر است حتما بایستی موقع ثبت نام آپلود بشود).

 

2-  خرید سفته به مبالغ ذیل  و تحویل آن ها به همراه سایر مدارک با امضای 2 نفر ضامن معتبر (ضمناً روی سفته توسط ولی دانشجو تکمیل و پشت آن توسط ضامنین امضاء گردد) موقع تحویل مدارک بصورت حضوری که متعاقبا اعلام میگردد .

برای رشته  پزشکی (  1،600،000،000 )  یک میلیارد و ششصد میلیون ریال

برای رشته  دندانپزشکی ( 1،800،000،000 ) یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال

برای رشته های فیزیوتراپی  و پرستاری ( 500،000،000 )  پانصد میلیون ریال

3-   اسکن تعهد نامه محضری دانشجو                               دانلود فرم

4-  اسکن فرم محضری گواهی امضای دانشجو                   دانلود فرم

5-  اسکن فرم محضری گواهی امضای ولی دانشجو               دانلود فرم

6-  اسکن فرم محضری گواهی امضای ضامنین                  دانلود فرم

7-  اسکن فرم انصراف قطعی دانشجو                                دانلود فرم   

8- اسکن صفحات شناسنامه

9- اسکن کارت ملی پشت و رو

10- عکس4×3 که در سال جاری گرفته شده باشداسکن اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی و متوسطه با تمبر، مهر و عکس- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی

11- اسکن اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا گواهی موقت با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی

12- اسکن اصل گواهی موقت یا اصل دیپلم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

13- اسکن اصل گواهی موقت یا اصل پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

14- اسکن اصل ریزنمرات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

15- درخواست صدور معافیت تحصیلی مربوط به پذیرفته شدگان(ویژه آقایان ) (اطلاعیه پیوست)

 درخواست تاییدیه تحصیلی

(سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی) https://emt.medu.ir

مراجعه به سامانه درخواست تاییدیه و پس از  پرداخت الکترونیکی هزینه مربوط، کد پیگیری را بارگذاری نمایید. صدور کد رهگیری به منزله ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی  می باشد و  کدتاییدیه را بعداز بارگذاری نزد خود نگهداری نموده به همراه مدارک اصلی ارسال نمایید. نیاز به حضوردر دفاترپیشخوان نمی باشد.

تذکر:فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق، به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تائید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

تذکر: تمامی مدارکی که در ثبت نام اینترنتی اسکن وارسال نموده ایدرا در قالب یک سی دی ویک برگ کد رهگیری در روز تحویل مدارک که زمان آن متعاقبا اعلام می گردد به همراه داشته باشید.

- فرمهای آموزشی لازم برای تکمیل متعاقبا اعلام می گردد.

-زمان تحویل مدارک حضوری متعاقبا اعلام می گردد.

کنترل مجدد نتیجه ثبت نام جهت حصول اطمینان از تکمیل بودن ثبت نام الکترونیکی:

جهت اطمینان از نتیجه ثبت نام الکترونیکی  و رفع نواقص احتمالی مدارک ارسالی، پیام های ارسالی در پورتال ثبت نام الکترونیکی را مجدداً بررسی نمایند تا از تکمیل شدن ثبت نام اطمینان حاصل گردد. کارشناسان به تدریج اطلاعات ارسالی را کنترل کرده و پیام مبنی بر عدم تایید ثبت نام با تایید ثبت نام و کامل بودن مدارک در همان پورتال ثبت نام دریافت می کنید. ( در صورتیکه تمام برگه های ارسالی سبز رنگ باشد و هیچ پیام اخطاری دریافت نکرده باشید، ثبت نام کامل است)